Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres  AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83 16-300 Augustów lub adres mailowy : sklep@e-horse.pl

4. Sprzedawca  ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

5. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja  na  sprzedany  Produkt  nie wyłącza,  nie ogranicza,  ani nie  zawiesza  uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie  określonym  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o szczególnych  warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze  zm.).

6. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

7. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać  pisemnie na adres  AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83  16-300 Augustów lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  sklep@e-horse.pl

8. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji,  w  szczególności  rodzaju  i  daty  wystąpienia  nieprawidłowości  oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

9. Reklamacja  zostanie  rozpatrzona  przez  Usługodawcę  niezwłocznie,  nie  później  niż  w terminie 14 dni.

10. Odpowiedź  Usługodawcy  w  sprawie  reklamacji  jest  wysyłana  na  adres  e-mail  Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób. 

11. Reklamacje wynikłe podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

W chwili odbioru klient ma obowiązek sprawdzenia, czy przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym, a także czy jest zgodna z zamówieniem.

12. Firma AGRIM-TEC nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe  dostarczenie przesyłek przez pocztę polska lub firmy kurierskie.

Nasze produkty znajdujące się w sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta