- Elektryzator sieciowy AGRI-2000
- Elektryzator sieciowo-akumulatorowy AGRI-UNI 2K
- Poidło izolowane 40 L Thermolac poidła
- KERBL karmidło narożne żłób poidło bez listwy 31L
- E-HORSE plecionka ogrodzeniowa 500 m niebiesko-biała
- KRAMP poidło miskowe żeliwne z językiem
- Karmidło 7 kg dla drobiu ocynkowane 8L
- Karmidło dla drobiu 10,5l WŁOSKI PRODUCENT NOVITAL
- Kolczykownica "Prima-flex"
- Miernik wilgotności ziarna Wile 55
- Smoczek do karmienia jagniąt czerwony
- Zawór niskiego ciśnienia do poidła Thermolac
8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1.51. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
1.51.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
1.51.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83 16-300 Augustów lub adres mailowy : sklep@e-horse.pl
1.51.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
1.51.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
1.52. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego
1.52.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83 16-300 Augustów lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@e-horse.pl
1.52.2 Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
1.52.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
1.52.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
1.52.6 Reklamacje wynikłe podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
W chwili odbioru klient ma obowiązek sprawdzenia, czy przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym, a także czy jest zgodna z zamówieniem.
1.52.6 Firma AGRIM-TEC nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez pocztę polska lub firmy kurierskie.
Nasze produkty znajdujące się w sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta