Produkt dnia
Pastuch elektryczny sieciowy AGRI-2000
Pastuch elektryczny sieciowy AGRI-2000
255,00 zł
szt.
Pastuch elektryczny AGRI-500
Pastuch elektryczny AGRI-500
167,00 zł 159,90 zł
szt.
Pastuch elektryczny  AGRI-1000
Pastuch elektryczny AGRI-1000
195,00 zł 179,00 zł
szt.
Drut ocynkowany  1,6/500m ogrodzenie
Drut ocynkowany 1,6/500m ogrodzenie
78,00 zł
szt.
Kantar CLASSIC nylonowy regulowany
Kantar CLASSIC nylonowy regulowany
35,00 zł 19,00 zł
Promocje
Plecionka 1000m Farma linka
Plecionka 1000m Farma linka
110,00 zł 95,00 zł
szt.
Kantar CLASSIC nylonowy regulowany
Kantar CLASSIC nylonowy regulowany
35,00 zł 19,00 zł
Pojemnik klatka do transportu drobiu kur zwierząt
Pojemnik klatka do transportu drobiu kur zwierząt
175,00 zł 165,00 zł
szt.
Pastuch elektryczny  AGRI-1000
Pastuch elektryczny AGRI-1000
195,00 zł 179,00 zł
szt.
Pastuch elektryczny AGRI-500
Pastuch elektryczny AGRI-500
167,00 zł 159,90 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1.51. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

1.51.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.51.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres  AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83 16-300 Augustów lub adres mailowy : sklep@e-horse.pl

1.51.3. Sprzedawca  ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.51.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja  na  sprzedany  Produkt  nie wyłącza,  nie ogranicza,  ani nie  zawiesza  uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie  określonym  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o szczególnych  warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze  zm.).

1.52. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

1.52.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać  pisemnie na adres  AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83  16-300 Augustów lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  sklep@e-horse.pl

1.52.2 Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji,  w  szczególności  rodzaju  i  daty  wystąpienia  nieprawidłowości  oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

1.52.3. Reklamacja  zostanie  rozpatrzona  przez  Usługodawcę  niezwłocznie,  nie  później  niż  w terminie 14 dni.

1.52.4. Odpowiedź  Usługodawcy  w  sprawie  reklamacji  jest  wysyłana  na  adres  e-mail  Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób. 

1.52.6 Reklamacje wynikłe podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

W chwili odbioru klient ma obowiązek sprawdzenia, czy przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym, a także czy jest zgodna z zamówieniem.

1.52.6 Firma AGRIM-TEC nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe  dostarczenie przesyłek przez pocztę polska lub firmy kurierskie.

Nasze produkty znajdujące się w sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl