Artykuły jeździeckieKarmidła i poidłaOgrodzenia elektryczne
 
              
Producenci
Reklamacje i zwroty

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1.51. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

1.51.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.51.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres  AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83 16-300 Augustów lub adres mailowy : sklep@e-horse.pl

1.51.3. Sprzedawca  ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.51.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja  na  sprzedany  Produkt  nie wyłącza,  nie ogranicza,  ani nie  zawiesza  uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie  określonym  ustawą  z  dnia  27  lipca  2002r.  o szczególnych  warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze  zm.).

1.52. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

1.52.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać  pisemnie na adres  AGRIM-TEC Wojciech Masłowski Janówka 83  16-300 Augustów lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  sklep@e-horse.pl

1.52.2 Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji,  w  szczególności  rodzaju  i  daty  wystąpienia  nieprawidłowości  oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

1.52.3. Reklamacja  zostanie  rozpatrzona  przez  Usługodawcę  niezwłocznie,  nie  później  niż  w terminie 14 dni.

1.52.4. Odpowiedź  Usługodawcy  w  sprawie  reklamacji  jest  wysyłana  na  adres  e-mail  Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób. 

1.52.6 Reklamacje wynikłe podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

W chwili odbioru klient ma obowiązek sprawdzenia, czy przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym, a także czy jest zgodna z zamówieniem.

1.52.6 Firma AGRIM-TEC nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe  dostarczenie przesyłek przez pocztę polska lub firmy kurierskie.

Nasze produkty znajdujące się w sklepie są nowe i posiadają gwarancję producenta

 

 

 

 

 

 

Select a language
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl